اویلا و فامیلا ، سفره ی سهامداران را چرب تر خواهند کرد. 

۱۳۹۹/۵/۲۸ سه شنبه
(2)
(0)
اویلا و فامیلا ، سفره ی سهامداران را چرب تر خواهند کرد. 
اویلا و فامیلا ، سفره ی سهامداران را چرب تر خواهند کرد. 

بورس تهران چهارشنبه این هفته میزبان دومین تولید کننده روغن نباتی کشور با نماد "غکورش" خواهد بود و اویلا و فامیلا و... سفره های سهامداران را چرب تر خواهند کرد.


به گزارش گلرنگ پخش مدیا به نقل از بورس پرس ،کورش منتصر مدیر عامل شرکت صنایع غذایی کوروش درخصوص وضعیت فروش شرکت اظهار کرد: فروش سال گذشته ما حدود ۳ هزار میلیارد تومان بود و سود محقق شده ۳۸۵ میلیارد تومان پس از کسر مالیات بود. در سه ماهه اول ما کمی از بودجه عقب هستیم. پیش بینی ما این بود که ۶۰ هزار تن تولید داشته باشیم، اما به دلیل عدم تخصیص ارز، تولیدمان به ۵۷ هزار تن رسید.

 

وی درخصوص روند تامین مواداولیه شرکت گفت: حدود ۳۶ درصد از مواد اولیه ما داخل کشور تولید می شود و باقیمانده آن از خارج از کشور تامین میشود. به طور کلی روغن خام از خارج کشور وارد میشود و هنوز ارز ۴۲۰۰ تومانی میگیریم و به شدت متاثر از تامین ارز توسط بانک مرکزی هستیم.

 

وی با اشاره به شبکه گسترده فروش محصولات صنایع غذایی کوروش اظهار کرد: در حال حاضر در ۳ حوزه کانالهای فروش را گسترش میدهیم. شرکت گلرنگ پخش، با پخش مویرگی ۱۰۰ هزار فروشگاه دارد و کار فروش ما را با صورت خرده فروشی انجام میدهد. شرکت افق کوروش با ۲ هزار فروشگاه محصولات ما را عرضه میکند و شرکت سورنا، شبکه فروشگاههای زنجیره ای زیرمجموعه گروه بوده که به فروش ما اضافه شده و فروش ما را در فروشگاه سورنا دنبال میکند.


مدیرعامل صنایع غذایی کوروش درباره سهم بازار این شرکت بیان کرد: در کل ۱۴ درصد از سهم بازار روغنهای خوراکی را در دست داریم و دومین شرکت در صنعت روغن خوراکی هستیم و در روغن خانوار در کشور هستیم. قریب به ۲۴ درصد روغن خانوار را در شرکت به خود اختصاص دادیم. شرکتهای بعد از ما با اختلاف ۳، ۴ درصد بعد از ما در حال حرکت هستند.

 

منتصر اضافه کرد: فروش در سایر قسمتها مثل فروش به اصناف و فروش های صنعتی یا فروش فله، بسیار راحتتر از کارهای برندینگی است که ما انجام داده ایم. در بحث فروشگاههای زنجیرهای بحث توسعه فروش و پخش مویرگی را در ذهن داریم و در فکر توسعه آن هستیم.

گلرنگ پخش مدیا ، 'gvk' \oa ، مهندس شاملی ، مدیر عامل گلرنگ پخش ، مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ ، دکترفضلی ، گروه صنعتی گلرنگ ، دیجیتال مارکتینگ ، انجمن شرکت های صنعت پخش ایران ، بازاریابی مدرن ، تکنیکهای بازاریابی ، هلدینگ گلرنگ ، اویلا ، فامیلا ، شون ، ماي ، آيري پلاست ، اکشن ، نیویس ، ویهان ، گلرنگ پخش مدیا ، میلاد حسن زاده ، اکشن ، مجله مارکتینگ ، شرکت های تامین کننده ی شرکت گلرنگ پخش ، شرکت طلای ناب کوروش ، مجید توکلی ، مهندس کریمی مدیرعامل شرکت ماسترفوده ، صنعت غذایی کورش کورش منتصر ، کشت وصنعت برنج کوروش ، دکتر استعماری ، صنعت خشکبار وحبوبات کوروش ، حامد شیرپور ، شرکت آرین کیمیا تک ، علیرضا کیانی ، هستی آرین تامین ، شرکت گلبرگ بهاران ، مهندس ناظری ، شرکت پاکان پلاستکار ، ولی محمد مالمیر ، محصولات گلرنگ ، پخش گلرنگ ، شعب گلرنگ پخش ، مجریران 02128428291 ، بورس تهران ، اویلا و فامیلا و سفره های سهامداران را چرب تر خواهند کرد ، روغن نباتی کشور ، "غکورش" ، دومین تولید کننده روغن نباتی کشور با نماد "غکورش" ، تولید کننده روغن نباتی ، فروش محصولات صنایع غذایی کوروش ، کانالهای فروش ، پخش مویرگی ، صنعت روغن خوراکی ،