مشروح گفتگو گلرنگ پخش مدیا با دکتر نانکلی

۱۳۹۹/۷/۲۵ جمعه
(3)
(0)
مشروح گفتگو گلرنگ پخش مدیا با دکتر نانکلی
مشروح گفتگو گلرنگ پخش مدیا با دکتر نانکلی

مشروح گفتگو گلرنگ پخش مدیا با با دکتر نانکلی مدیر مارکتینگ و فروش چای فامیلا و اویلا را در ادامه می توانید بخوانید:


+لطفا معرفی کوتاهی از خودتون و حوزه فعالیتتون بفرمایید.
من دکتر نانکلی هستم،مدیر مارکتینگ و فروش کالای چای با برند فامیلا و اویلا


+لطفا توضیح کوتاهی در مورد چای فامیلا این نوشیدنی محبوب ایرانی ها بفرمایید.
چند سالی هست که در خدمت مردم عزیز هستیم .دغدغه ما در شرکت هستی آرین تامین که تولید کننده چای فامیلا هستیم این هست که کالا را با بهترین کیفیت و با توجه به شرایط سخت اقتصادی مردم تا جایی که امکان داره با پایین ترین هزینه در اختیار مردم بزاریم.
شاید بتوان گفت استراتژی سازمان ما شبیه به تویوتا هست ؛ تویوتا ماشین لکسوز را خیلی بهتر از بنز طراحی کرده اما با قیمیت خیلی پایین تز از بنز آن را می فروشد.
چون مسئولیت اجتماعی برای ما خیلی ما مهم هست و دوست داریم در این روزهای سخت اقتصادی درکنار مردم باشیم ،چای را از بهترین مزارع سریلانکا و هند با بهترین کیفیت تهیه می کنیم و قیمت خیلی بالایی را برای تهیه این چای می دهیم و تمام تلاشمان را می کنیم با پایین ترین هزینه در اختیار مردم قرار بدهیم.
در حال حاضر چای فامیلا جا افتاده و مشتری وفادار خودش را پیدا کرده ، طبق آمارهای موجود ما هر مصرف کننده ای بعد از استفاده برای اولین بار دوباره آن را تهیه می کنه و دنبالش می گرده.
سوپر مارکت ها و فروشگاه که این کالا را عرضه می کنند وقتی خودشان از آن استفاده می کنند به کیفیت آن پی می برند.
استراتژی که ما در چای فامیلا و اویلا داریم این هست که چای با کیفیتی را به دست مردم برسونیم.
در بحث توزیع و پخش یا تا حدودی در تامین ، شرایط خاصی وجود داره مثل عدم تخصیص ارز از سوی بانک مرکزی.
ما در تامین کالا سعی کردیم کالا را خوب تامین کنیم و در هر نقطه کشور به دست مردم برسونیم.این کالا متاسفانه داره حالت لوکس پیدا میکنه و یک بسته چای پانصد گرمی داره نزدیک میشه به صد هزار تومان و این کار را متاسفانه کمی سخت می کنه.
خوشحال هستیم یک شرکت پخش بزرگی مثل گلرنگ پخش با یه تیم قوی حاضر هستند تا در توزیع این محصول به سراسر کشور همراه ما باشند و بتوانیم شاهد رشد روزافزون آن در سراسر کشور باشیم.

 

+ با توجه یه شیوع ویروس کرونا تا چه اندازه شرکت های پخش مثل گلرنگ پخش را در زمینه حضور در بازار و عدم اختلال در روند توزیع موثر می دونید؟

من قبل از اینکه به این سوال پاسخ بدم باید یه نکته بگم که رسالت ما در این سازمان کیفیت محصولات هست ؛ ما در سال 97 این کالا را با قدرت پخش می کردیم که به یک سری مشکلات تامین خوردیم،بعضی شرکت ها به هر شکلی سعی می کنند کالا را تامین کنند بعضا چای را قاطی می کنند و با هر کیفیتی ارائه می کنند که سهمشون از بازار کم نشه اما ما وقتی نتونستیم کالا را با آن درجه کیفیتی که می خواهیم تامین بکنیم تولید را متوقف کردیم.
سهم بازار را از دست دادیم ولی همیشه دغدغه سازمان ما مصرف کننده بوده و واقعا نطارت بسیار بالایی بر روی این کالا داره انجام میشه.
در مورد گلرنگ پخش باید بگم که واقعا برای هر سازمانی یک رحمت است ؛ یک پخش سراسری بسیار قدرتمند که در هر استان یک مرکز و شعبه قدرتمند با افراد متخصص ، دلسوز و داره.
همچنین انبارهای بزرگ ، ماشین های بزرگ و زیاد ، ویزیتورهای متخصص داره و ما خیلی وقت ها می بینیم که چای را به نقاط کور دورترین شهرستان ها هم می رسونن.
یکایکشون حس دارن ، مدیران شعب ، سرپرستان فروش ، فروشنده ها و دوستان ویزیتور ما متخصص هستند و تمام سعیشان را دارند می کنند؛ حیف هست که این کالا با این کیفیت به دست مصرف کننده نرسه ، ما امسال شاهد بودیم در دوران کرونا قدرت فروش ما چند برابر شده و پخشمون بسیار قدرتمند شده.شاید نسبت به سال قبل 10 برابر داریم عملیات فروش را انجام می دهیم.
تعامل خیلی قوی داریم ، مدیران شعب خودشون پیگیر هستند و بارها خودشان لطف می کنند با ما تماس می گیرند یا از طریق مارکتینگ مجموعه تماس گرفته میشه و دغدغه های افزایش تعداد جیگاه دارند، مثلا می توانند چای را بصورت عمده بفروشند و پورسانت هاشون را دریافت کنند اما واقعا دغدغه دارند دارند زحمت می کشند و کالاها را به شکل مویرگی به سوپرمارکت ها و فروشگاه ها شهر به شهر و کوچه به کوچه با فعالیت بیش تر و سود کمتر پخش می کنند .
اهدافی که ما داریم این هست که کل کشور را بتوانیم تحت پوشش قرار بدهیم و با شرکت قدرتمندی مثل گلرنگ پخش این اتفاق می تواند بیفتد.
+آیا محصولات جدید ، طعم های جدید و برنامه های خاصی برای آینده دارید که بگویید.
بله ، ما با توجه به اینکه ویروس کرونا به جان مردم افتاده و هر روز خبرهای بدی را می شنویم ، یکی از دغدغه هایی که از همان اوایل این ویروس برای ما مهم شد محصولات جدید سلامتی محور ما بود و شروع کردیم به تولید دمنوش های میوه ای با خاصیت سلامتی و دمنوش های گیاهی با تکنولوژی نانو برای اولین بار در خاورمیانه.
این محصولات واقعا سلامتی محور هستند و هیچ ماده افزودنی به آنها اضافه نشده و در مراحل آخر تولید هست که جاشون در کشور ما خیلی خالی بود؛ دمنوش جدیدی هست که برای اولین بار داره تولید میشه و به زودی برای لانچ این محصول با گلرنگ پخش اقدام می کنیم.
با اینکه برای تولید این محصول بسیار هزینه میشه اما قیمت گزاری را بطوری انجام دادیم که بتوانیم این محصول را در اختیار همه مردم قرار بدهیم و بدست همه برسانیم.
ما برد برد فکر میکنیم دوست داریم هم خودمان برنده باشیم هم اینکه حال مردممان خوب باشه و در راستای کمک به جامعه کسب درآمد داشته باشیم.
بعضی شرکت ها مسئولیت های اجتماعی را به این شکل انجام می دهند که کار خودشان را می کنند و در نهایت کمک هایی را هم انجام می دهند اما ما دوست داریم کسب درآمدمان در راستای هدف های بلند مدت جامعمون و حال خوب مردم مردم باشه. این را واقعا از ته قلبم می گم که سعی داریم بهترین محصول را با بهترین کیفیت در اختیار مردم قرار بدهیم ، این محصول جدید هم به زودی می رسه و امیدواریم که همیشه سلامت باشن.

 

گلرنگ پخش ، شرکت گلرنگ پخش ، گلرنگ پخش مدیا ، اخبار گلرنگ پخش ، سبد محصولات گلرنگ پخش ، رسانه صوتی شرکت گلرنگ پخش ، روابط عمومی گلرنگ پخش ، اخبار صنعت پخش ایران ، شرکت های توزیع کننده ، صنعت پخش ، میلاد حسن زاده ، نیلوفر نگهبان ، مهندس شاملی ، مدیرعامل شرکت گلرنگ پخش ، مصاحبه گلرنگ پخش مدیا ، سایت گلرنگ پخش مدیا ، سایت گلرنگ پخش ، اینستاگرام گلرنگ پخش مدیا ، اینستاگرام گلرنگ پخش ، اویلا ، فامیلا ، مای ، آوین شیمی ، جیمینو ، صنعت غذایی کورش ، گلبرگ غذایی کورش ، آریان کیمیا تک ، هستی آرین تامین ، بزرگ ترین شرکت پخش ایران ، گروه صنعتی گلرنگ ، دکتر فضلی ، گلرنگ ، جی پی مدیا ، مشروح گفتگو گلرنگ پخش مدیا ، دکتر نانکلی مدیر مارکتینگ و فروش چای اویلا و فامیلا ، دکتر نانکلی ، مدیر مارکتینگ و فروش چای اویلا و فامیلا ، چای اویلا و فامیلا ، اویلا ، توضیح کوتاهی در مورد چای فامیلا این نوشیدنی محبوب ایرانی ها ، شرایط سخت اقتصادی مردم ، مسئولیت اجتماعی برای ما خیلی ما مهم هست ، سوپر مارکت ها و فروشگاه که این کالا را عرضه می کنند ، شیوع ویروس کرونا ، شرکت های پخش مثل گلرنگ پخش ، حضور در بازار ، عدم اختلال در روند توزیع ، gpmedia ، gpmediair ، golrangpakhsh ، golrang pakhsh ،
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر