مشروح گفتگو گلرنگ پخش مدیا با مهندس اشرفی

۱۳۹۹/۸/۲۱ چهارشنبه
(1)
(0)
مشروح گفتگو گلرنگ پخش مدیا با مهندس اشرفی
مشروح گفتگو گلرنگ پخش مدیا با مهندس اشرفی

مشروح گفتگوی گلرنگ پخش مدیا با مهندس اشرفی مدیر محترم بازرگانی شرکت طلای ناب کوروش در ادامه می توانید بخوانید...

 

+ لطفا درمورد فعالیت های خودتان و همچنین شرکت طلای ناب کوروش بیش تر توضیح بدهید.


بنده اشرفی هستم مدیر بازرگانی شرکت طلای ناب کوروش، این شرکت یکی از شرکت های خوب در زمینه صنعت زعفران در گروه صنعتی گلرنگ هست.
ما بدلیل اینکه نیاز مبرم به سرزمین هایی مثل تربت و قائن که مهد تولید هستند داریم، در نزدیکترین جا به آنها کارخانجات خودمان را راه اندازی کردیم و الان کارخانه ما در بینالود نیشابور هست که یکی از بهترین زمین های کشاورزی زعفران را داره.شرکت ما حدود 75 نفر پرسنل برای بسته بندی زغفران داره و حداقل سالانه حدود دو و نیم تا سه تن زعفران را بسته بندی میکنه.
بزرگترین بازار توزیع ما خود شرکت محترم گلرنگ پخش هست با برند فامیلا و اوزان متنوع دارای توجیه کاملا اقتصادی برای وضعیت کنونی ایران شامل نیم گرمی ، یک گرمی ، دو و چهار از بهترین کیفیت زعفران روز بازار و البته این را هم یادآوری می کنم که شرکت ما یکی از مجهزترین آزمایشگاه های زعفران در ایران را دارد.

 

+درمورد همکاری شرکت طلای ناب کوروش با شرکت گلرنگ پخش بفرمایید و اینکه هماهنگی امور از طرف شرکت شما به عنوان تامین کننده و گلرنگ پخش به عنوان شرکتی که وظیفه توزیع محصولات شما را به عهده دارد به چه شکل انجام میشه؟


من صادقانه عرض میکنم نه برای اینکه از همکاران گروه هستم ،میشه گفت این شرکت یکی از بزرگترین شرکت های پخش در ایران هست و شرکت گلرنگ پخش یک هست که دو در ایران نیست و باعث افتخار من هست که محصولم در این شرکت برای توزیع قرار گرفته.
وظیفه من تامین به موقع کالا با قیمت مناسب و سیاست های قیمت گزاری همگاران آنجا و بهترین لجستیک ارائه کردن هست ، دوستان هرگونه تخصصی که نیاز باشد در شبکه مویرگی و یا در پروموشن و ترغیب کنندگان که در بازار داشته باشند به جرعت می توانم بگم که یکِ ایران هستند و باعث افتخار بنده هست که محصولاتم توسط این شرکت توزیع میشه.

 

+ در زمینه صادرات تا چه اندازه فعالیت داشتید یا در برنامه های آتی شرکتتان هست ؟


بحث صادرات در واقع یک کم کلان تر از شرکت طلای ناب هست و سال گذشته اتفاق های خوبی افتاده، 95 درصد زعفران دنیا را ایران تولید می کند و 95 درصد زعفران در ایران در مشهد تولید میشود.
یک برنامه صادراتی محصول زعفران در هلدینگ تدوین شده و امسال علاوه اینکه کرونا مصرف و لجستیک را تحت شعاع قرار داد ، می خواهیم بتوانیم هم ارز آوری برای ایران داشته باشیم و هم یک سود دهی بسیار مطلوبی برای کشاورزها داشته باشیم.
قیمت زعفران در بازارهای جهانی هر کیلویی در سال های گذشته به عنوان مثال در سال 95 ، 1200 یورو بوده که اگر الان بخواهم حساب بکنم میشه 36 میلیون تومان با ریال ایران اما در حال حاضر داره 14 میلیون تومان یعنی ماکسیمم 500 یورو معامله میشه و این باگی هست که متاسفانه تحریم ها و لجستیک های غیر روان بدلیل کرونا به وجود آورده و حتی مصرف بازارهای جهانی کمتر هم شده ؛ اما همانطور که عرض کردم طرح های خیلی خوبی در هلدینگ گلرنگ تدوین شده که این جریان را ما بتوانیم در قالب یک طرح ملی از صادارت زعفران در استراتژی گروه صنعتی گلرنگ داشته باشیم ، ما هم سرباز این استراتژی هستیم.

 

+داخل ایران تا چه اندازه کرونا بر فعالیت های شرکت طلای ناب کوروش یا هم صنف های شما تاثیر گذاشت؟


یک نکته بگم اگر می خواهیم بفهمیم که زعفران فرآوریش چقدر سخت هست ،که هر یک کیلو زعفران 90 کیلو گل نیاز داره که گل ها با حوصله توسط یک نیروی خانم ماهر پاک بشود و در بهترین حالت اگر 10 ساعت در روز وقت بزاره سه کیلو می تواند برداشت کنه که این کار بسیار زمان بر و گران قیمت هست و متاسفانه همانطور که گفتم هم کرونا هم تحریم ها روی جریان صادرات تاثیر گذاشته که یکی از مهم ترین اثراتش عدم نقل و انتقالات پولی هست.
اما درمورد بعدی باید بگم همین مهر ماه شرکت گلرنگ پخش بیش ترین رکورد فروش را برای ما یک اجرای یک طرح بسیار خوب برای ما گذاشت و من از همه این عزیزان ممنون هستم.
علاوه بر این باید بگم ما در کنار گروه صنعتی گلرنگ هستیم و شرکت گلرنگ پخش را داریم ، این شرکت آنقدر پتانسیل داره که حتی اگر مشکلاتی مثل کرونا به وجود می آید گلرنگ پخش با پتانسیل های خود می تواند آن را پوشش دهد.
اما واقعیت امر دو تا بحث وجود دارد ، کرونا و قدرت خرید مردم.با اینکه هفت ماه از سال گذشته سفره مردم کوچک و کوچک تر شده ، کرونا هم که مسبب شده.به عنوان مثال زعفران یا سر سفره مردم می رود یا در کترینگ ها یا در مراسم ها اما همانطور که می دانید ماه رمضان گذشت و ما بدلیل کرونا نتوانستیم حجم فروش پیک را داشته باشیم چون هیچ کدام از مراسم ها برگزار نشد.
اما گلرنگ پخش حرکت خودش را به نحو احسنت برای ما داشت اما مناسبت با ما هم سو نشد.همین ماه پیش رو مراسم شهادت پیامبر (ص)، امام حسن(ع) و امام رضا(ع) بود که خودش می توانست پیک مصرف زعفران بدلیل پخش شعله زرد ، برنج و غیره توسط خانواده ها باشد اما متاسفانه بدلیل کرونا این حجم کاهش چشم گیری داشت.
در سال 98 بازار مصرف زعفران ایران الی رغم اینکه بیسیک قیمت زعفران گران تر بوده ، پارسال نسبت به امسال 80 تن استفاده شده اما در سال زراعی 99 ما یک چیزی حدود 50 تن مصرف داخلی ایران را داشتیم و این نتیجه تاثیر کرونا بوده.
+آیا قرار هست محصولاتی را اضافه کنید؟
تمام این مواردی که درمورد کرونا گفتیم یک نکته را باید بگم که الی رغم اینکه این ویروس تاثیر منفی زیادی داشته اما بدلیل اینکه محصولات طلای ناب کوروش طبع گرم داره و اکثر پزشکان طب سنتی اعلام کردن یکی از راه هایی که کرونا را می توان از بدن دور نگه داشت گرم کردن بدن هست و محصولات ما مثل زعفران ، خرما و نبات طبع گرم دارند ؛ در برج یک و دو و همینطور الان مردم به سمتی آمده اند که محصولات گرم ما را استفاده کنند اما همینطور که گفتم حجم عظیمی از محصولات ما در کترینگ ها و هتل ها مصرف می شد که خب بدلیل تعطیل شدن آن با مشکلاتی روبرو شده است.
لازم می دانم که یک خبر خوب را هم بدهم خرید کارخانه خرما در بم و بوشهر هست .ما امسال انواع خرما را خریداری ، بسته بندی و آماده توزیع به بازار کردیم.
از حدود 10 روز دیگه دو محصول بسیار با کیفیت به نام خرما کبکاب 1600 گرمی ظرفی فامیلا و خرما کبکاب 600 گرمی ظرفی فامیلا ویژه شرکت گلرنگ پخش عرضه خواهیم کرد.
همین امروز که ما داریم صحبت می کنیم ، برنامه ارسال اولین محموله ها به شعب برنامه ریزی شد و تصور کارشناسان این که این محصول یکی از محصولات پیشرو در شرکت معظم گلرنگ پخش خواهد بود.


 

مشروح گفتگو گلرنگ پخش مدیا با مهندس اشرفی مدیر بازرگانی شرکت طلای ناب کوروش ، گلرنگ پخش ، شرکت گلرنگ پخش ، گلرنگ پخش مدیا ، اخبار گلرنگ پخش ، سبد محصولات گلرنگ پخش ، رسانه صوتی شرکت گلرنگ پخش ، روابط عمومی گلرنگ پخش ، اخبار صنعت پخش ایران ، شرکت های توزیع کننده ، صنعت پخش ، میلاد حسن زاده ، نیلوفر نگهبان ، مهندس شاملی ، مدیرعامل شرکت گلرنگ پخش ، مصاحبه گلرنگ پخش مدیا ، سایت گلرنگ پخش مدیا ، سایت گلرنگ پخش ، اینستاگرام گلرنگ پخش مدیا ، اینستاگرام گلرنگ پخش ، اویلا ، فامیلا ، مای ، آوین شیمی ، جیمینو ، صنعت غذایی کورش ، گلبرگ غذایی کورش ، آریان کیمیا تک ، هستی آرین تامین ، بزرگ ترین شرکت پخش ایران ، گروه صنعتی گلرنگ ، دکتر فضلی ، گلرنگ ، جی پی مدیا ، Gpmedia ، gpmedia ، gpmediair ، gpmediacom ، golrangpakhsh ، golrang pakhsh ، golrang_pakhsh ، golrangpakhsh ، golrangpakhshmedia ، golrang pakhsh media ، طلای ناب کوروش ، هستی آرین تامین ، صنعت غذایی کوروش ، گلبرگ بهاران ، مهندس اشرفی مدیر محترم بازرگانی شرکت طلای ناب کوروش ، مدیر محترم بازرگانی شرکت طلای ناب کوروش ، شرکت طلای ناب کوروش ، بازرگانی شرکت طلای ناب کوروش ، بزرگترین بازار توزیع ما خود شرکت محترم گلرنگ پخش هست ، زعفران ، همکاری شرکت طلای ناب کوروش با شرکت گلرنگ پخش ، صنعت زعفران ، صنعت زعفران در گروه صنعتی گلرنگ ، بینالود نیشابور ، بهترین لجستیک ، صادرات ، قیمت زعفران در بازارهای جهانی ، داخل ایران تا چه اندازه کرونا بر فعالیت های شرکت طلای ناب کوروش یا هم صنف های شما تاثیر گذاشت ، صادارت زعفران در استراتژی گروه صنعتی گلرنگ ، هم کرونا هم تحریم ها ، هم کرونا هم تحریم ها روی جریان صادرات تاثیر گذاشته ، عدم نقل و انتقالات پولی ، زعفران گران تر بوده ، خرما کبکاب 1600 گرمی ظرفی فامیلا ، خرما کبکاب 600 گرمی ظرفی فامیلا ، ویژه شرکت گلرنگ پخش عرضه خواهیم کرد ،
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر