آرشیو اخبار صفحه دو

 بررسی موضوع درج اجباری قیمت کالا و الزام وزارت صمت و سازمان حمایت بررسی موضوع درج اجباری قیمت کالا و الزام وزارت صمت و سازمان حمایت نشست نقد و بررسی چالش‌های پیش روی شرکتهای صنعت پخش و سامانه رصد کالا با حضور ریاست هیات مدیره، نایب رئیس، اعضای هیات مدیره و دبیر کل انجمن با موضوع بررسی درج اجباری قیمت کالا و الزام وزارت صمت و سازمان حمایت برگزار شد. 
دوشنبه هفدهم آبان ۰۰
روند رشد قیمت ها در ۲۰ سال گذشته چگونه بوده است؟ روند رشد قیمت ها در ۲۰ سال گذشته چگونه بوده است؟ داده‌های اقتصادی در دو دهه اخیر ارتباط معنادار میان سطح قیمت‌‌‌ها و حجم نقدینگی را تایید می‌کند. بررسی آمار شاخص‌های بهای مصرف‌کننده و حجم نقدینگی از سال ۸۱ تا به امروز نشان می‌دهد این دو متغیر به شکل معناداری مشابه یکدیگر حرکت کرده‌اند و روند یکسانی را پیموده‌اند. یکشنبه شانزدهم آبان ۰۰ نگرش مناسب برای خدمت‌رسانی به مشتریان نگرش مناسب برای خدمت‌رسانی به مشتریان برای ارائه‌ی خدمات استثنایی به مشتری، پیروی از مجموعه‌ی قواعد کلیشه‌ای معمولا کافی نیست. بنابراین به جای قواعد، باید نگرش یا ساختاری فکری اتخاذ کنید که بر اساس آن راضی کردن مشتری، اولین هدف شما باشد. یکشنبه شانزدهم آبان ۰۰ وزیر صمت : الگوی جدید مدیریت بازار اجرا می‌شود وزیر صمت : الگوی جدید مدیریت بازار اجرا می‌شود وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: ساز و کارهای جدیدی به عنوان الگوی مدیریت بازار طراحی نمودیم و از تصمیمات روزمره، مقطعی و موردی به حالت سیستمی می‌رسیم که این الگو تا آخر امسال اکثر محصولات را در بر خواهد گرفت.
چهارشنبه دوازدهم آبان ۰۰
افزایش ۱۷۰درصدی تورم کالاهای وارداتی افزایش ۱۷۰درصدی تورم کالاهای وارداتی تغییرات شاخص قیمت کالاهای وارداتی مبتنی بر داده­ های ریالی در سال ١٣٩٩ نسبت به سال قبل، ۴۷۵.۱ درصد است که در مقایسه با تورم سال ١٣٩٨، حدود ۱۷۰.۶ واحد درصد افزایش داشته است.

یکشنبه نهم آبان ۰۰